דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תפטרו את עצמכם מהליך פינוי דירות מייגע תוך שעות ספורות 

מאת    [ 12/08/2014 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1809 פעמים ]

יעיד על כך כל מי שנאלץ, אי פעם, לעזוב דירה אחת ולעבור לאחרת - פינוי דירות הינו תהליך ארוך, מתיש ומייגע, מדובר בעבודה סיזיפית שיכולה לקחת בין שבוע ימים לחודש ימים כאשר אין אפשרות לקחת חופש מהעבודה. והחלק הקשה? מתחיל במיון, נמשך לאריזה, עובר דרך פירוק חפצים גדולים למרכיבים ומסתיים בהוצאת התכולה מן הדירה, ניקוי וחיטוי. הבשורה הגדולה היא שחברות פינוי מקצועיות יכולות לעשות את כל זאת במקומכם, תוך שעות ספורות!
מה בדיוק צריך לעשות כדי שבסוף השבוע הסיוט יהיה כבר מאחוריכם? הנה כל התשובות:

1.    מתייעצים עם מומחה לפינוי דירות

מזמינים מומחה לפינוי דירות מאת חברה מקצועית שיגיע ויבחן את תכולת הדירה בתיאום מראש. חברה אמינה תשלח את המומחה במועד שנקבע ותספק את הייעוץ ללא עלות. המומחה יבחן את כמות החפצים שיש למיין, לפרק, לארוז ולפנות. יבחן האם קיימים חפצים אשר זקוקים לפינוי באמצעות מנוף, האם ישנם חפצים שאתם מעוניינים להשאיר בדירה (מטבח, ארונות אמבטיה ועוד) ובהתאם לכמות העבודה הנדרשת יעניק לכם הצעת מחיר בו במקום. ראו לציין, כי ניתן לבצע פינוי דירה גם מציוד סביבתי כגון תריסים וחלונות, שטיחים מקיר לקיר וציוד נוסף אשר אינו במצב תקין.

חשיבות הגעת המומחה לדירה עצמה ולקבלת הייעוץ טרם העבודה היא מרכזית, משום שכבר במהלך הייעוץ המומחה יוכל לגבש תכנית עבודה, אילו כלים וכמה אנשי מקצוע יידרשו למשימה (לדוגמא, לפינוי דירות של אגרנים כפייתיים יש להיערך באופן ייחודי). במעמד שיחת הייעוץ ניתן כבר לקבוע את המועד המתאים לפינוי הדירה ולהמשיך לסדר יום שגרתי מבלי לדאוג למשימת הפינוי.

טיפ לשדרוג השירות - חברות מסוימות אף מספקות שירות מלא של ניקוי וחיטוי לאחר פינוי דירות. טרם הזמנת יועץ לדירתכם, שקלו האם תזדקקו לאופציה זו וסננו מבין החברות אליהם תפנו על פי נתון זה. שירות ניקיון וחיטוי לאחר פינוי דירות מסייע מאד כאשר אתם צריכים לשפץ את הדירה, להשכירה לאחר הפינוי, לעבור לאותה דירה לאחר הפינוי ואפילו אם הנכם מעבירים את הדירה לדיירים חדשים.

2.    מגיעים לדירה, בודקים שהצוות במקום ונרגעים עד תום הפינוי

כל שנותר לכם הוא להגיע לדירה ביום המיועד, להכניס את הצוות לדירה ולצפות במקצוענים עושים את העבודה עבורכם. ממיינים, אורזים, מפרקים ציוד גדול ומשנעים הכל החוצה. לאן משנעים? את הציוד שלא תרצו לשמר - חלקו יעבור תהליך מחזור, ביגוד שלא בשימוש יוכל לעבור לנזקקים ולאגודות המסייעות לנזקקים, פסולת תגיע לאתרים המורשים תוך שמירה על חוקי העזר העירוניים המקומיים. והרי לכם פינוי דירות פשוט וקל אשר מצריך מכם אך ורק חיוג לטלפון. 

מרכז הפינוי החברה המובילה בישראל - פינוי דירה, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי תכולות, פינוי ירושות ועזבונות - במרכז הפינוי, שומרים על חוק שמירת הניקיון ועוזרים למיחזור הגלובלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב